THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, September 25, 2012

Chibi Kesakitan :(

Hari ahad lepas aku hantar my lil chibi ke klinik utk dikasikan (hilang kejantanan anak aku sorang nie).

Bising je dia meeow2 cam da tau da dia bakal dihantar ke klinik coz si chibi nie bijak sket. Dia xske g klinik & dia tau route yg slalu aku guna utk ke klinik. Ape lg bising la dia tp dlm cage tu dia xberdaya melarikan diri. Sedey aku, tp terpaksa... Maafkan dedi chibi mmmmuuaaahhh!

Keceriaan chibi nie hilang masa aku amik dia dr klinik smlm. Murung, sakit, senyap & pening2 dia. Mayb kesan operation & ubat bius tu kot. What suprise me is, it's totally turn 360 chibi nie. Dgn penuh kaseh syg, smlm aku dok je depan dia & gosok2 tgn dia smpi dia tdo.. Huuauaaarrgghhhh :(

Anyway, doc gtau bg dia cage rest for 2 weeks for recovery period. Less movement bole cepatkan proses penutupan area kena operate tu. Xpe k chibi, dedi syg chibi byk2!

Hope chibi akan kembali aktif cam chibi dulu. Be gud & be strong ok :)

<3 Chibi

Chow Shin Chan
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments: